piątek, 12 września 2014

Puchar Szlaku Solnego - Rabka Zdrój 07.-9.2014 :) - Finał

W niedziele 07.09.2014 wczesnym rankiem razem z Bratem i R. udaliśmy się do Rabki Zdrój. Rozgrywany był tam finałowy czwarty wyścig w ramach Pucharu Szlaku Solnego. Czy uda mi się wystartować nie wiedziałam do soboty. Klocki hamulcowe, które były już niemalże zdarte do zera jakoś dały radę. Dziękuje M. za serwis Kruszynki, która po ostatnich jazdach wymagała sporej pracy :). Wracając do trasy...zrobiłam jedno okrążenie na rozgrzewkę żeby sprawdzić jak to wszystko wygląda. Było bardzo dużo błota, a przez to ślisko - dzień wcześniej nad Rabką przeszła ulewa. Tuż po godzinie 12 z małymi opóźnieniami wystartowali mężczyźni, a 5 minut później kobiety. Było sporo rowerzystów przez co momentami na trasie robiły się korki. W mojej kategorii Kobiety Open do pokonania miałam 4 okrążenia. Ku mojej radości udało mi się zrobić wszystkie :). Pierwsze okrążenie zawsze najbardziej daje w kość, a później to już z górki. Jednak żeby było z tej górki to najpierw trzeba na nią wyjechać. Zjazdy po serpentynach w lesie...normalnie tracę głowę na samą myśl :D Było genialnie. Byłam co prawda 7 na 9, ale radość z jazdy bezcenna. W klasyfikacji generalnej zajęłam 5 miejsce na 10. Pomyśleć, że w 2012 miałam pierwsze miejsce w generalce :). Z racji, że od tego sezonu jako jedyna kobieta reprezentuję Klub TC Orzeł Rabka Zdrój zostałam wysłana po odbiór pucharu za V miejsce w klasyfikacji klubowej. :) Po wszystkim udaliśmy się do domu i oczywiście w zawrotnym tempie zbierałam się żeby zdążyć na czas do pracy. 

Dziękuje R. za transport&zdjęcia i znoszenie moich fochów  (Foch z przytupem, a co!) :D

Nowe klocki hamulcowe zdążyły przyjść pocztą w poniedziałek...w porę :p.



Przed startem :)


Start mężczyzn.
Start kobiet.
Na trasie :)




Kąpiel :D


Hmmm teraz już wiecie dlaczego tak lubię zawody :D
Klasyfikacja klubowa - V miejsce na około 50 klubów :)
Klasyfikacja generalna kobiet - V miejsce :)
Ekipa http://www.tcorzel.pl/

Pozdrawiam Kamila :)

6 komentarzy:

  1. Czasami zastanawiam się czy właśnie nie dla kiełbasy jeździsz na te zawody, sam nie ukrywam, że ma coś w sobie :D
    A tak na serio jestem z Ciebie dumny, dawałaś z siebie wszystko, a przy tym dobrze się bawiłaś co widać na fotach :D mam nadzieje że za rok będzie lepiej! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co będzie za rok to nie wiem, ale też chciałabym żeby było lepiej :)
      Oj no wydało się dlaczego jeżdżę :P Ty też nie lepszy :p

      Usuń
  2. Gratulacjeeee! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle zjawiskowa, prawdziwa ikona piękna wśród zawodniczek PSS.
    Gratuluje wyników :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle ktoś tu bajeruje :p Dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń