niedziela, 21 września 2014

Klasyfikacja indywidualna kobiet PZKol - MTB :)

Jakiś czas temu Kolega wysłał mi tabelę z klasyfikacją indywidualną kobiet PZKol - MTB - kobiety open. Nawet by mi nie przyszło do głowy żeby wchodzić na stronę Polskiego Związku Kolarskiego http://www.pzkol.pl/ po to żeby poszukać tam swojego imienia i nazwiska. Ogromne zaskoczenie :). W końcu bycie sklasyfikowaną w takim zestawieniu razem z Mają Włoszczowską i innymi utytułowanymi kolarkami górskimi to zaszczyt. :) Moje 19 miejsce na 34 tym bardziej mnie cieszy bo wiem, że sama doszłam do tego etapu. Bez trenerów, sponsorów itd. Będzie motywacja żeby jeszcze ostrzej jeździć :D

Jak odbywała się klasyfikacja?

Na wybranych zawodach MTB , które mają wyższą rangę PZKol przyznaje punkty. W moim przypadku pod uwagę były tutaj brane cztery edycje z Pucharu Szlaku Solnego. :)

Pozdrawiam Kamila :)

2 komentarze:

  1. Aż miło się patrzy na te wyniki, pnij się dalej i rozwijaj swoje umiejętności w kolarstwie górskim, boi stać Cie na o wiele więcej. Takich zawodniczek jak Ty potrzeba w naszym kraju. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń