sobota, 27 września 2014

Nowy wymiar patrzenia na świat - SALICE :)

Po wielu dniach intensywnych opadów w końcu zaświeciło słońce. W środę razem z M. jednogłośnie zadecydowaliśmy, że jedziemy na Jasień (1052 m). Na samą myśl o zjeździe z tej góry już się cieszę. Tempo pod górę było ekspresowe bo niestety obowiązki nas poganiały. Na zjeździe zbaczamy z wyznaczonego szlaku i jedziemy wąską ścieżką. Na jednym fragmencie jest mały uskok, chwila zawahania...być może zachwiania i udało się skoczyć :D. Ręce trochę podarte od gałęzi. Teraz pochwalę się najlepszym :). W poniedziałek z niecierpliwością oczekiwałam na kuriera i doczekałam się. Z drżeniem rąk otwieram paczkę żeby niczego nie uszkodzić :D I są moje nowe piękne okulary  marki Salice:). Po raz pierwszy miałam styczność z tą marką na sesji zdjęciowej "Dziewczyny na rowery". Jak tylko założyłam je po raz pierwszy wiedziałam, że to jest właśnie "to". Jako kobieta jestem wybredna i naprawdę nie łatwo trafić w mój gust. Okulary, z którymi miałam do tej pory styczność spełniały jedynie swoją podstawową rolę czyli chroniły oczy. Salice nie tylko chronią, ale też wyglądają stylowo, są bardzo wygodne, super w nich widać, a także mają ciekawe kolory. Póki co tyle spostrzeżeń :). Dalsze testy już jutro... nie mogę się doczekać jazdy. :)

Zapraszam na stronę http://www.okularysalice.pl/ każdy znajdzie coś dla siebie :)







Niebieski to nie kolor. To styl życia :)


Takie widoki można podziwiać bez końca :)


M. :)
Pozdrawiam Kamila :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie prezentują się na Tobie nowe okulary, nawet kolorystycznie pasują idealnie. Mam nadzieje że tak samo dobrze się przez nie patrzy :)
    Pozdrawiam.
    W.

    OdpowiedzUsuń