piątek, 5 września 2014

Puchar Tarnowa MTB - 31.08.2014 :)

Zaledwie po kilku godzinach snu od podróży trzeba było wstawać. Na trzecią edycję Pucharu Tarnowa byłam już spakowana kilka dni wcześniej. Pierwotny plan był taki: przyjeżdżam pociągiem z Gdańska do Katowic, z Katowic do Krakowa busikiem, a później z M. prosto do Tarnowa. Z racji szybszego pokonania Polski plan uległ zmianie :). Start miałam o godzinie 10:00 na Górze Św. Marcina. Brat, który przyjechał wcześniej z klubem TC Orzeł Rabka Zdrój zapisał mnie. Ja zanim tam dotarłam z M. to już nie miałam wiele czasu. O rozgrzewce nie było mowy. Koło przykręcone do roweru. Ruszam i nagle coś się tłucze. Przy zakładaniu jakaś sprężynka się wygięła. M. szybko naprawiał, a Bratu kazałam żeby powiedział Sędziemu, żeby dosłownie chwilę na mnie zaczekali. Niestety na moich oczach dziewczyny ruszyły, a ja krzyknęłam do Sędziego żeby mnie uwzględnił w starcie i ruszyłam za resztą. Nie wiedziałam dosłownie nic: ile mam okrążeń, ile mam dziewczyn w swojej kategorii. Od samego początku jechałam ile sił w nogach i ile powietrza w płucach. Na pierwszym okrążeniu wyprzedzam kilka osób. Drugie okrążenie, wszystko idzie sprawnie, aż tu nagle łapie mnie straszny skurcz na plecach. Muszę na moment zejść z roweru i go podprowadzić. Zaciskam zęby i jadę dalej. Na metę docieram jako trzecia. Momenty radości przeplatają się z wielkim bólem. Udaję się na ławkę żeby odpocząć...Brak rozgrzewki i ostra jazda dały się odczuć. Później jednak humor mi się poprawia. Razem z M. idziemy podziwiać widoki z Góry Św. Marcina. Następnie dekoracja zawodników.  W końcu udało mi się stanąć na podium :). Nagrody na Pucharze Tarnowa zawsze są konkretne. Cała torba po brzegi wypchana odżywkami Isostar - będzie nawet na przyszły sezon :).





Widok na Tarnów :D


Mała sesyjka :D
:)
Do wyboru do koloru :)
Jesień coraz bliżej :)
Jest radość :)


Przyszłość MTB :)
Przymiarki do podium :D
Pozdrawiam Kamila :)

4 komentarze:

  1. Wariat :P Bez rozgrzewki, przygotowania a tu proszę, podium.
    Oby tak dalej - na podium :P
    R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie w moim stylu jak już pewnie zdążyłeś zauważyć :D

      Usuń