poniedziałek, 1 września 2014

"Dziewczyny na rowery" :)

Kiedy po raz pierwszy przeczytałam o akcji "Dziewczyny na rowery" organizowanej przez portal biznesnafali.pl pomyślałam, że to coś dla mnie. Jednak z wysłaniem zgłoszenia zwlekałam do ostatniej chwili. We wtorek 26 sierpnia dostałam wiadomość, że się dostałam na sesję zdjęciową :D Serce zabiło mocniej hehe :). Zaczęło się planowanie podróży. Najważniejsze, że udało się zmienić grafik pracy. Zadzwoniłam do A., że ma się szybko zdecydować czy jedzie - od dawna planowałyśmy jakiś wypad najlepiej autostopem, a tutaj taka okazja. Cała Polska do przejechania, czas trochę ograniczony. Pociągiem za długo, na stopa w nocy może być ciężko. Z ratunkiem przyszedł nam portal blablacar.pl - jakoś nigdy nie brałyśmy tego pod uwagę, ale teraz to się zmieni :). W czwartek po pracy pakowanie, a wieczorem wyjazd z Limanowej do Krakowa, a następnie do Gdańska. ale o tym w kolejnym wpisie :)

Link: http://www.biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=13816:akcja-dziewczyny-na-rowery-podbija-trojmiasto-wygraj-udzia-w-profesjonalnej-sesji-zdjciowej&catid=1:polecamy
:)
Pozdrawiam Kamila :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz