niedziela, 15 marca 2015

"Od jutra zacznę" czyli coś o szukaniu motywacji :)

Zawsze kiedy coś postanawiamy to żeby to przeciągnąć w czasie zaczynamy "od jutra". Gorzej tylko jeśli to "jutro" nigdy nie nastaje. Nowy miesiąc czy też nowy tydzień to dobry czas żeby zabrać się za realizację postanowień. Nie pisałam o tym wcześniej, ale stwierdziłam, że cały marzec będę jeździć na rowerze do pracy. Pory dnia były tak zróżnicowane, że czasem naprawdę się zastanawiałam czy nie lepiej wsiąść do busa. Ciemność, mróz...wymówki zawsze by się znalazły. Raz nawet było tak, że czekałam kiedy iść na przystanek po czym stwierdziłam, że postanowienie to postanowienie. Wskoczyłam w ubrania rowerowe i jazda pomimo małej mżawki. W ciągu 8 godzin zdążyło sypnąć śniegiem więc kiedy wróciłam do domu czułam jak mnie choroba rozkłada. Co niektórzy pukali się po głowie słysząc o moich planach...może mieli rację? Ale kto nie chce szuka powodu, a kto chce szuka sposobu. Jak sobie coś postanowię to staram się tego trzymać do końca. Tym razem dla własnego dobra musiałam sobie dać spokój. 

W tamtym roku też uparcie dążyłam do celu :D Możecie o tym poczytać tutaj:

styczeń: http://camilla14a.blogspot.com/2014/02/kto-chce-szuka-sposobu-kto-nie-chce.html
luty: http://camilla14a.blogspot.com/2014/03/kazdy-kmrok-przybliza-do-celu-wyzwanie.html


Muszę szybko zdrowieć bo rowerki czekają. Dziękuje M. za ich serwis :) <3
Pozdrawiam
Kamila :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz