piątek, 13 grudnia 2013

Nowe pomysły :)

Faza stroikowa trwa i nie chce ustąpić, ale nie konsultuje tego z lekarzem :D. Wczoraj wieczorem w mojej głowie zrodziło się pełno pomysłów. Teraz te pomysły należy zrealizować. Po dzisiejszym egzaminie z podstaw florystyki ( dostałam 5 :D) wybrałam się na zakupy...świeczki, bombki itp. Jeszcze kilka rzeczy mi brakuje, ale to wychodzi wszystko w trakcie pracy. Mam jedno zamówienie na stroik więc dzisiejszy wieczór był treningiem przed tym co mam zrobić. Tak mnie to wszystko pochłonęło, że nawet zapomniałam o kolacji :).

Materiały do zrobienia stroika: 
- plastikowy pojemnik
- gąbka florystyczna sucha
- świece, bombki itp
- gałązki z szyszkami
- jodła

Każdy element łączymy klejem żeby się mocno trzymało :). 

Trochę się nazbierało tego wszystkiego :)
Aniołek myśli co by tu zmajstrować :D
Fotka w bombce :)  W lustrze już jest nie modna :P
Materiały naturalne.
Broń, której nie zawaham się użyć :)
Już prawie gotowe.
I takie coś zmajstrował Aniołek :)
Aniołek w towarzystwie Mikołaja :)
:)


Pozdrawiam Kamila :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz