środa, 11 grudnia 2013

Bowling :)

W niedzielę wieczorem razem z M. pojechaliśmy do Rzeszowa w odwiedziny do Kolegi K., o którym już wiele słyszałam i w końcu miałam okazję poznać. Pierwszego dnia zwiedziliśmy jeden z rzeszowskich pubów...fanem piwa nie jestem, ale w miłym towarzystwie zawsze smakuje lepiej :). Miałam okazję zobaczyć wizytówkę Rzeszowa, a mianowicie pomnik Czynu Rewolucyjnego.

Następnego dnia udaliśmy się na....no właśnie na co? Normalnie napisałabym, że byłam na  kręglach, ale okazuje się, że to był bowling. :) Miałam okazję po raz pierwszy zagrać. Mistrzem to ja w tym nie jestem jak M. :), ale za to nadrobiłam w cymbergaja. :)

Tutaj dla zainteresowanych opis czym różnią się kręgle od bowlingu, a tak w skrócie to chodzi o to, że kula do kręgli nie ma dziur, a do bowlingu ma.
http://www.kregielnia.com.pl/kregle-czy-bowling/


Pomnik Czynu Rewolucyjnego http://www.polskaniezwykla.pl/web/place/638,rzeszow-pomnik-czynu-rewolucyjnego.html
Kosmos :D

Pozdrawiam Kamila :)

1 komentarz:

  1. Tak naprawdę bardzo mi się ten blog podoba. Szkoda że dopiero dzisiaj na niego wszedłem , ale od dzisiaj będę bardzo często na niego wchodził.

    OdpowiedzUsuń