niedziela, 5 stycznia 2014

XIV Złaz Turystyczny na Miejskiej Górze - 05.01.2014

Dzisiejszy dzień postanowiłam spędzić aktywnie choćby wiało i lało. Na szczęście zimowa pogoda zamieniła się w wiosenną. Coś się poprzestawiało :D. Rannym ptaszkiem to ja nie jestem, ale czego się nie robi dla rowerka :). Śniadanie, pakowanie, jeszcze coś delikatnie ogarnąć Kruszynkę i razem z Bratem pojechałam na Miejską Górę. Na szczycie odbywał się XIV Złaz Turystyczny na Miejskiej Górze, który jest zawsze w pierwszą niedzielę stycznia. W tym roku była rekordowa frekwencja bo około 500 osób.Dla mnie był to chyba dopiero III złaz, ale i nie ostatni :). Wyjechaliśmy z małym opóźnieniem...bo nie ma pompki, nie ma tego tamtego i w sumie zajechaliśmy na szczyt na równą 12:00 czyli idealnie na Msze Św., która rozpoczynała Złaz. Muszę przyznać, że pod górkę trochę się zmachałam, ale nie znoszę mieć kilka warstw ubrań i do tego jeszcze plecak...co za ból dla mojego kręgosłupa. Jechaliśmy drogą z Limanowej na Mordarkę i w stronę Sarczyna na górną stację wyciągu narciarskiego. No dobra nie narzekam :P. Na górze była okazja do spotkania ze znajomymi. Był też poczęstunek: kiełbaska, herbata i inne frykasy - wszystko rozeszło się w mgnieniu oka. Kiedy towarzystwo zaczęło się rozkręcać, ja musiałam się już ewakuować do pracy. Zjechałam Drogą Krzyżową. Po drodze kiedy ktoś mi się zsunął na bok to grzecznie mówiłam "Dziękuje", a co w zamian słyszałam? Okrzyki "O Matko" :D. Chyba ich trochę dziwiło, że dziewczyna na rowerze jedzie z taką prędkością. Uwielbiam to :).

Idę spać bo rano trzeba wcześnie wstać i...i nie powiem :)

Widoki z Miejskiej Góry :)
Wyjątkowo tłoczno :D
Z Bratem :)
Moje dwa rowerki po raz pierwszy na wspólnej wycieczce :) Na rowerze to byłam tam tylko ja, Dawid i Edek, a reszta to pochowała rowery do piwnicy i tam jeździ  lub co gorsza boi się, że się ubrudzi :P
Prawdziwy powód mojej dzisiejszej jazdy - kiełbaska :D
Kapela umilała czas grając kolędy :)
Kruszynka :) http://4ever.cz/
Pogaduszki ze znajomymi :)
Jedną nogą w pracy, drugą jeszcze na rowerze :D


Trasa z 05.01.2014 http://www.endomondo.com/workouts/user/10580457

Pozdrawiam Kamila :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz