czwartek, 28 listopada 2013

Ścianka wspinaczkowa :)

Po wielu namowach znajomych w końcu uległam i wybrałam się na ściankę wspinaczkową do Nowego Sącza.Totalnie w tym zielona przeszłam szybki kurs jak zrobić węzeł ósemkę, jak co się nazywa i do czego służy. Zaczęłam się wspinać. W połowie ścianki kiedy spojrzałam dookoła ogarnęła mnie lekka panika chociaż wiedziałam, że E. dzielnie asekuruje. Już po kilku próbach wejścia ku mojej radości mogłam dotknąć sufitu. Z asekuracją szło mi trochę gorzej, ale wszyscy cali wrócili. Nie wiem czy ktoś urazu tylko nie ma :D. Instruktor, który mi coś tam bezskutecznie tłumaczył nazwał mnie w końcu Pandorą...W Wikipedii można przeczytać "Puszka Pandory to symbol nieszczęść, czegoś, co wywołuje mnóstwo nieprzewidzianych trudności, źródło niekończących się smutków i kłopotów." No to się dowiedziałam hehe :). Poniedziałkowy wieczór bardzo miło minął w towarzystwie Marcina ( dziękuje za fotecki :)), Asi, Edka, Darka i pięcioletniego Wojtusia :). 


P.S. Dzisiaj w mojej magicznej szufladzie z rzeczami typu "tego nie wyrzucę bo jeszcze się przyda" znalazłam kawałek sznurka, który siedział tam już od dawna i nie wiedział jeszcze po co. Teraz będę ćwiczyć na nim robienie węzłów i myślę, że następnym razem będzie jeszcze lepiej. :)

Ja :)

Niezła zabawa :)
Darek asekuruje Asię :)
Nic się nie bój Edek !!! Pandora czuwa :D
To zdjęcie mogłam właściwie odwrócić, ale z tej perspektywy też dobrze wygląda :).
Asia :)
Fragment ścianki.
:)
Pozdrawiam Kamila Pandrora :)

2 komentarze:

  1. Camillo jesteś jak komandos :)) podziwiam :O

    OdpowiedzUsuń
  2. 56 yr old Librarian Murry Prawle, hailing from Winona enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Skydiving. Took a trip to Archaeological Site of Cyrene and drives a Ferrari 166 MM Barchetta. zbadaj strone

    OdpowiedzUsuń