niedziela, 1 grudnia 2013

Boso do...Nowego Sącza :)

Za ten wpis zabierałam się już od kilku dni, ale w międzyczasie było jeszcze tyle miłych rzeczy, że kto by tam o pisaniu myślał :). W środę razem z Marcinem i jego Rodzicami wybraliśmy się na program "Prawo Dżungli" autorstwa Wojciecha Cejrowskiego.Tym razem znany podróżnik zawitał do Nowego Sącza - co prawda nie boso, ale w butach bo spadł wtedy pierwszy śnieg. Cała sala wypełniona po brzegi. Na szczęście udało się nam nie spóźnić więc mieliśmy super miejsca. W tym samym dniu oglądałam rano w TV "Boso przez świat" W. Cejrowskiego, a wieczorem miałam okazję zobaczyć go na żywo. To w jaki sposób opowiadał i co opowiadał to się nie da nawet opisać. Dawno się tak nie uśmiałam :). Na przykład taka historia. (Oczywiście oddam tylko sens wypowiedzi). Zastanawialiście się dlaczego to mężczyźni od wieków zajmują się polowaniem, a nie kobiety??? To teraz wyobraźcie sobie kobietę, która wybiera antylopę, na którą będzie polować..."Może ta, albo nie tamta jest ładniejsza" zanim się zdecyduje co chce upolować to wszystko jej ucieknie i umrze z głodu - dlatego to zadanie zostawmy mężczyznom :). Kobiety natomiast od dawna zajmują się zbieractwem. I tak wszystkie jagódki, które są w zasięgu jej ręki mają się znaleźć w koszyczku. Więc teraz rozumiecie, że jak mężczyzna wchodzi do sklepu np. z obuwiem to bierze jedną parę butów i jeżeli jest wszystko ok to może iść i płacić. Kobieta natomiast musi dotknąć, przymierzyć wszystkie dookoła by ostatecznie po godzinie na coś się zdecydować...ale i tak nie będzie do końca pewna czy wybrała dobrze. Dlatego tutaj konieczna jest Wasza pomoc Panowie :). ( Ja to np. do dzisiaj jestem zadowolona z kurtki, którą doradził mi mój Mężczyzna hehe) :D. Przygód opowiedzianych przez Pana Wojciecha było tak dużo, że jak tylko będziecie mieli okazję to polecam się wybrać na takie spotkanie. Wszystko co dobre szybko się kończy i tak dwie godziny upłynęły w zaskakującym tempie. Podczas spotkania można było zakupić w okazyjnej cenie książki. Wybrałam "Podróżnik WC" będzie to świetna pamiątka tym bardziej, że z podpisem "Kamili WC" :).



Wojciech Cejrowski - polski dziennikarz, satyryk, podróżnik, autor książek i publikacji prasowych, publicysta katolicki, kierownik artystyczny biblioteki Poznaj Świat, członek The Explorers Club, socjolog.

Kolejka po autografy :)
A w tej kolejce znalazłam się i ja :)
Sala - oczywiście po spotkaniu.
Książka z autografem i od razu większa wartość sentymentalna :)
Zdjęcie z którym wiąże się pewna historia. Chłopiec próbował nauczyć swojego dziadka pić napój z plastikowej butelki. Dziadek natomiast był nauczony pić ze szklanej. Więc dziwne było to, że na początku butelka jest twarda, a jak ją odkręci to jest miękka i wszystko się wylewa. W końcu wnuczek mu powiedział. żeby trzymał szyjkę butelki i "dupkę" równocześnie :D I jest mały "sukces" uwieczniony na zdjęciu. :)


Pozdrawiam Kamila

P.S. Dziękuje M. za upolowanie już ostatnich biletów :)

1 komentarz: