sobota, 7 grudnia 2013

Coraz bliżej święta :)

Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami. Na dzisiejszych zajęciach w szkole florystycznej robiliśmy stroiki świąteczne. Na żywo wyglądają jeszcze ładniej. Chociaż wiadomo, że jak się coś samemu zrobiło to i tak zawsze bardziej się podoba :). Ja dzisiaj byłam bardzo zaangażowana. Tym razem zabrałam ze sobą sporą ilość materiału roślinnego i różnych ozdób - aż koleżanki były zdziwione po co mi tyle tego. Sama nie wiedziałam co będę jeszcze chciała robić więc wzięłam wszystko co się nadawało :). A nóż sekator mi się to przyda :D.

Co jest potrzebne do stworzenia takiego stroika? :)
- podstawka plastikowa od doniczki najlepiej jakaś wyższa
- folia śniadaniowa
- gąbka florystyczna (może być na sucho lub mokro)
- pistolet na klej
- papier szary lub jakiś karton
- spray
- gałązki jodły, świerka itp.
- świeczka
- ozdoby wg uznania :)

Wykonanie krok po kroku.

1. Podstawkę owijamy folią śniadaniową tak żeby w środku była pusta przestrzeń. Następnie wycinamy fragment gdzie będziemy umieszczać całą kompozycję. Podarte skrawki papieru przyklejamy na całej powierzchni.

Rozgrzane pistolety gotowe do pracy.
Folia śniadaniowa - tym razem jednak nie pakujemy kanapek :D

 2. Następnie bawimy się w grafficiarzy i sprayem nadajemy kolor podstawie :)


3. W środku umieszczamy gąbkę florystyczną. Jeżeli stroik ma przetrwać całe święta lepiej dać namoczoną. Oczywiście wszystko przyklejamy klejem żeby się mocno trzymało.

Gąbkę trochę później przycięłam bo była za wysoko.

4. Gotowe stroiki. Do ozdobienia można wykorzystać bombki, szyszki, orzechy, suszone pomarańcze, kawałki kory i co tylko nam się podoba :).

Nasze działa :)
W świetle dziennym.


Pozdrawiam Kamila :)


1 komentarz: