środa, 11 grudnia 2013

BE A HERO...wyjdź z domu :)

Kiedy ostatnio ktoś mnie zapytał czy zakończyłam już sezon rowerowy odpowiedziałam, że nie wiem...i o to co się stało następnego dnia :). W sobotę zaraz po szkole planowałam, że posiedzę spokojnie w domu i się pouczę coś może na egzaminy.(albo poudaje chociaż, że się uczę). Jednak kiedy dowiedziałam się, że E. idzie testować swój nowy prezent - kamerkę go pro nie mogłam przepuścić takiej okazji i też się gdzieś tam załapałam na.90% filmiku :D. Przed wyjściem próba, którą nazywam balkonową...wychodzę na balkon i sprawdzam czy zamarzam, a później biję się z myślami iść czy nie iść. Dwa polarki, kurtka i jakoś to będzie :). Na dolną stację wyciągu narciarskiego w Limanowej przywieźli nas samochodem koledzy, którzy oferowali zwieź nas w dół jeżeli byśmy się rozmyślili...a muszę dodać, że było tam przeraźliwie zimno. Rękawiczki na ręce i jazda w stronę przełęczy pod Sałaszem. Jest pierwsza gleba na lodzie :) Później super jazda po śniegu trasami, których jeszcze nie znałam. Im byliśmy niżej tym mniej śniegu. Połączenie zimy i jesieni na jednym filmiku :).

Najlepsze decyzje to te spontaniczne :). Gdybym się nie wybrała na ten zjazd to pewnie bym spędziła dzień przed TV oglądając jakieś durne programy, a teraz mogę sobie zobaczyć jak jadę :) Czyż to nie jest o wiele bardziej fascynujące??? :D Bo dla mnie jest :) Aż mnie kusi żeby kupić sobie taką kamerkę :) 

P.S.

ZAPAMIĘTAĆ..mój zegarek Garmin musi mieć zawsze naładowaną baterię bo nie wiadomo o jakiej porze dnia i nocy wpadnę na pomysł jazdy, biegania, skakania i co tam jeszcze dusza zapragnie :).

Zimno... :D
Na rowerze to się jedzie, a nie... :P
Pod górkę nawet szybko się jechało byle jak najszybciej się rozgrzać :)
Wyciąg narciarski w Limanowej. Bardziej odpowiednie byłyby tu narty, a nie rower :)
Pierwszy raz zobaczyłam ujemne temperatury na moim liczniku. Jeszcze nie miałam okazji jeździć w tak dużym śniegu :)
Patrząc na to zdjęcie można by pomyśleć, że to jesień, a nie zima :)
Hop :D
Pierwsza produkcja EdekCinema wkrótce w kinach :) Zapraszam do obejrzenia. 

http://www.pinkbike.com/video/343004/

Pozdrawiam Kamila :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz