środa, 7 sierpnia 2013

Puchar Szlaku Solnego - Orawka

Kolejny etap Pucharu Szlaku Solnego za mną. W niedzielę 28.07.2013 pojechałam do miejscowości Orawka. To tam 2 lata temu wystartowałam po raz pierwszy i do dzisiaj tą trasę wspominam jako jedną z najcięższych. 

W tym roku upały dały się we znaki. Przed samym startem ze znajomymi rowerzystkami obstawiałyśmy kto będzie na podium, a trzeba przyznać, że konkurencja była silna :). 

Sama trasa nie była jak dla mnie trudna pod względem technicznym jednak wymagała szybkości. Ostatnia nie byłam więc luzik :D a potłuc się za bardzo tym razem nie chciałam bo w tym samym dniu czekał mnie wyjazd nad Morze Bałtyckie :) ale o tym może w kolejnym poście.

Wczoraj poszłam biegać...chyba się w to wciągnę :). A dzisiaj krótki wypad na rowerze po okolicy. Bidon musiał być zatankowany bo słońce mocno dawało o sobie znać.

 Żarty się zaraz skończą :D
I ruszamy...
Na trasie
Jest meta :)
Odpoczynek :)


Pozdrawiam Kamila :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz