piątek, 23 sierpnia 2013

Odkryj Beskid Wyspowy - Miejska Góra 18.08.2013

Kolejne spotkanie z serii "Odkryj Beskid Wyspowy" odbyło się na Miejskiej Górze, o której często pisałam już na blogu. 

O godzinie 10:00 w umówionym miejscu czeka A. Mamy sporo czasu do wyjazdu więc kierujemy się na ulicę Polną i docieramy na dolną stację wyciągu narciarskiego, a następnie szlakiem na Krzyż na Miejskiej Górze. 

Na samym szczycie zebrały się tłumy turystów. Jest to dobra okazja, żeby spotkać znajomych, którzy uwielbiają góry, ale też by poznać nowych ludzi :). Po Mszy na świeżym powietrzu i uzupełnieniu kalorii w postaci kiełbaski z grilla trzeba jechać.Grafik tego dnia jest bardzo napięty. W planach był zjazd na ulicę Słoneczną, ale z racji dużej ilości osób nie byłoby szans się rozpędzić więc przejeżdżamy zielonym szlakiem  przez górę Dzielec (628 m n.p.m) do Łososiny Górnej. Dzięki A. poznaje inny zjazd. Bardzo stromy i momentami wręcz niebezpieczny. Ręce bolą od hamowania, ale uśmiech z twarzy nie znika. :)

Tutaj w linku trasa zjazdu z 18.08.2013: http://www.endomondo.com/workouts/user/10580457

Kiedy wróciłam do domu szybko się zebrałam i jazda na AIR SHOW do Łososiny Dolnej.Już mieliśmy wracać, ale zaczęły się najlepsze pokazy samolotów więc zostaliśmy, a później udaliśmy się do Nowego Sącza na lody. 




Zdjęcia autorstwa M. :)

Atrakcji jeszcze mało :) Wieczorem w ramach Dni Limanowej odbył się koncert zespołu z Czech - The Beatles Revival. Jako fanka The Beatles z niecierpliwością czekałam na to wydarzenie i nie zawiodłam się. Udało mi się dostać autografy, a nawet zrobić sobie zdjęcie :)




Dooobra koniec pisania...idę na rower :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz