niedziela, 22 lutego 2015

Sądecki Klub Taternictwa Jaskiniowego - 31 lat istnienia klubu :)

W sobotę 14 lutego odbyło się spotkanie moich znajomych Grotołazów lub jak ktoś woli Jaskiniowców. Okazja do świętowania była i to nie byle jaka - 31 lat istnienia Sądeckiego Klubu Taternictwa Jaskiniowego :). Kiedy spotykamy się w górach to zawsze widzimy się w sportowym wydaniu. Tym razem było na elegancko :) Razem z moimi znajomymi z kursu przeszłam chrzest prawdziwego Grotołaza. Na czym to polegało? Musieliśmy zebrać podpisy na certyfikacie od każdego kto był tam obecny, a że nic za darmo nie ma to dostaliśmy różne zadania. Pięciu kursantów związanych jedną liną przeciskających się na przykład przez krzesło, które miało imitować zacisk w jaskini - wyglądało to komicznie :D No, ale skoro wszyscy przez to przechodzili to my Świeżaki w środowisku jaskiniowym nie mogliśmy się wymigać. 

31 lat to też niezliczona ilość historii oraz przyjaźni. Od samego początku wszystko udokumentowane na stronach kronik. Naprawdę należą się gratulacje za prowadzenie tego wszystkiego tak starannie i w oryginalny sposób. Klimatu tych kronik nie da się opisać - czarno białe zdjęcia, niekiedy pożółknięte już karty od starości. Te czyste strony, które są teraz powoli my jako kursanci zapisujemy. Za kilka lat miło będzie powspominać :). 

Miłą niespodzianką było dla mnie to, że moje wspomnienia z letniego kursu taternictwa jaskiniowego ukazały się w gazecie "Echo Beskidu"- jest to półrocznik oddziału PTTK "Beskid" w Nowym Sączu.



Moja strona w kronice :)



Mój artykuł w Gazecie "Echo Beskidu" http://beskid.pttk.pl/echo/echo8.pdf


Więcej zdjęć dotyczących tego artykułu znajdziecie w zakładce "Jaskinie" Zapraszam :)


Zawód? Blogerka :D

Pozdrawiam
"Blogerka" Kamila :)

P.S.
Wszystkich, którym gór wciąż za mało, którzy chcą poznawać je nie tylko na powierzchni, ale i od wewnątrz, zapraszamy na kurs jaskiniowy, którego tegoroczna edycja rozpocznie się 23 lutego czyli już jutro :)   

http://www.sktj.com.pl/aktualnosci/zaproszenie-na-kurs-jaskiniowy

2 komentarze:

  1. Gratulacje. To ja myślałem, że Ty z okolic Śląska, a nie z pod Sącza..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Na Śląsk to kawałek mam. Jestem z Limanowej :)

    OdpowiedzUsuń