niedziela, 12 maja 2013

Wyciąg narciarski

W piątek kiedy odebrałam rower z serwisu zaraz wybrałam się żeby sprawdzić czy wszystko działa tak jak należy. Kierunek wyciąg narciarski w Laskowej. Zawsze jeździłam tam swoją trasą w górę przez las, a później asfaltem w dół. Jednak niedawno znajomy pokazał mi inną drogę. W tym momencie jedna z moich ulubionych :) Asfaltem przez Młynne, później bardzo stromy podjazd na Makowicę, który ciągnie się i ciągnie, a końca nie widać...ale zapewniam, że jest :) Słońce w tym dniu tak grzało, że po dotarciu na wyciąg nic tylko się rozłożyć i opalać, ale najlepsze dopiero przede mną. Zjazd żółtym szlakiem w kierunku Pasierbca, a później niebieskim np. na Rupniów.

 Dawniej nie lubiłam jeździć lasami bo obawiałam się tych kamienistych zjazdów, a teraz to jest dla mnie najlepsza część wycieczki :)

Trasa liczyła ok 17 km.


Kierujemy się na Makowicę...
Widok na Pasmo Łososińskie
Z każdej strony piękne widoki :)
W tym roku nie miałam okazji pojeździć na nartach, ale rowerem też się fajnie jeździ :)


Uwielbiam takie drogi :)
Rezerwat przyrody "Kamionna"

Pozdrawiam Kamila :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz