czwartek, 18 grudnia 2014

Kamila i jej rower - Find me on Facebook :) :D

Na blogu trwają małe prace techniczne :). Postanowiłam iść z duchem czasu i na Facebooku utworzyłam profil "Kamila i jej rower". Zastanawiam się czemu tego nie zrobiłam od razu, ale lepiej późno niż wcale :)

Witam też nowych Czytelników, których ostatnio trochę przybyło z czego się bardzo cieszę. I oczywiście dziękuje tym, którzy czytają już od dawna :). Miło mi naprawdę kiedy dostaje wiadomości jak np. ostatnio ta od Koleżanki :) "Fajnie piszesz i dla kogoś kto nie lubi jeździć i w jakimś stopniu zwiedzać... czyta się super i wciąga jak nie wiem." Aż serce rośnie :D

Co znajdziecie na blogu? :)

Moją największą pasją są rowery, ale nie ograniczam się tylko do jednego sportu. Znajdziecie tutaj relację z wędrówek górskich, biegów - tych krótszych jak i dłuższych. Wrażenia z mojego Kursu Taternictwa Jaskiniowego...a jak spadnie śnieg to pojawią się wpisy ze skiturów :).

Mix poniższych zdjęć trochę Wam to przybliży...chociaż to i tak nie wszystko :). 

Tak więc jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam do kliknięcia "Lubię to":)

https://www.facebook.com/pages/Kamila-i-jej-rower/377850652391601?ref=hl



:)
Wycieczka na Turbacz i Gorc :)
Wyprawa w Bieszczady :)


Krótka przejażdżka na Miejską Górę w Limanowej :)
Start w zawodach MTB :)
Czasem bywam potłuczona i to dosłownie :D
Jednak dla tego uczucia warto :).
W swoim żywiole :D
Pełna obaw przed wejściem do jaskini :)
Czasem trzeba robić kilka podejść żeby się coś udało :)
Po jednym Kieracie chciałam udowodnić, że pomimo przejścia kilkudziesięciu km da się chodzić w szpilkach... :D Baaa nawet tańczyć :D


Spontaniczna wyprawa :)
Przed biegiem górskim Limanowa Forrest :) http://www.forrest-limanowa.pl/
Wyprawa na Babią Górę :).
Więcej śniegu !!! :D

Pozdrawiam Kamila :)

6 komentarzy:

  1. No to ja kliknąłem :) A na Babią to tak można sobie na nartach. Kiedyś chciałem, to powiedzieli mi, że mandat zapłacę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zapłacisz...niestety :(. Na Babiej Górze byłam pieszo, a na nartach w Białce Tatrzańskiej. Każde zdjęcie z powyższych było robione w różnych miejscach.

      Usuń
  2. na koniec zdania Kamila daje " :) " Robi to zbyt często, ale jeszcze częściej sama się uśmiecha. Obyś zawsze była taka radosna! Pozdrawiam.
    /L.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy zapisujesz gdzieś swoje wycieczki trasy ( np bikestats, endomondo, navime itp ) ale jeśli tak to mogłabyś umieścić na blogu swój tak zwany baton rowerowy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na endomondo mam utworzone konto https://www.endomondo.com/profile/10580457.2 Ostatnio jednak miałam problemy z Garminem i nie zapisywałam. Przy jakiś większych trasach zawsze staram się dodać mapkę. W sumie dobry pomysł żeby dodać na blogu funkcję z tymi trasami. Pozdrawiam :)

      Usuń