piątek, 14 sierpnia 2015

Małopolska Liga Kolarska - Gdów :)

Nie wiem jak zacząć bo tak dawno temu to już było...1 sierpnia wybrałam się na zawody MTB - Małopolska Liga Kolarska o Puchar Marszałka Województwa Małopolskiego. Pierwsza edycja miała miejsce w Gdowie czyli od Limanowej miałam naprawdę blisko. W zawodach mogą startować zawodnicy z licencją jak i amatorzy. Licencji co prawda nie mam, ale nie chciałam startować też jako amator bo wychodziłoby na to, że będę się ścigać sama ze sobą. Dopiero około godziny 12:00 zapisała się jakaś odważna dziewczyna. Ja wystartowałam o godzinie 11:00 za zgodą organizatorów z zawodniczkami z licencją. Walka była zacięta do końca. Trasa miała sporo asfaltowych odcinków...dwa mocne podjazdy, które wydawały się pestką potrafiły dać się we znaki.  W sumie do pokonania miałam 4 okrążenia. Czas około 57 minut co dało mi 4 miejsce. Na koniec pamiątkowy medal dla każdego uczestnika i posiłek...sałatka :D. Zawody w Małopolskiej Lidze Kolarskiej potraktowałam jako rozgrzewkę przed niedzielnym startem. Do domu wróciłam mega padnięta bo upał zrobił swoje :).

P.S.  
O następnych zawodach, które odbyły się w Kasinie Wielkiej, na Górze Lubogoszcz już za niedługo :)


Rozgrzewka...po lody do sklepu :D
Szlaki rowerowe w Gdowie.
Przed startem :)
I ruszamy :)
Na trasie :)
Hmm... gdzie mięso? :D

Pozdrawiam
Kamila :)

2 komentarze:

  1. Gdów, Dobczyce, to moje pierwsze trasy z Krakowa jeszcze w podstawówce na składaku "Wigry 2" Na dodatek głównymi drogami, bo miałem tylko samochodową mapę. Ale wtedy ruch był minimalny na takich drogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na takich drogach to trzeba uważać jak nie wiem...
      Pozdrawiam :)

      Usuń