środa, 17 grudnia 2014

Rower? Narty? - Zbieranina :)

Kto mi powie gdzie jest zima? Taka prawdziwa ze śniegiem i mrozem. Po raz pierwszy się nie mogę doczekać ze względu na skitury, a tu masz....dodatnie temperatury. Nie powiem jakieś tam plusy są bo można iść na rower. 


Krótka przejażdżka po okolicy :)
W niedzielę razem z M. pojechaliśmy do Jaworzyny Krynickiej na wyciąg narciarski. Kiedy dotarliśmy około godziny 16:00 zastaliśmy niezłe ciemności i narciarzy, którzy kończyli ostatnie zjazdy. Okazało się, że już zamknięte...tak więc z czołówkami na głowie wychodziliśmy na skiturach. Nawet całkiem przyjemnie się wychodzi. Na szczycie do tej pory bywałam na rowerze :D. Strasznie tam wiało. Zjazd w dół trochę ekstremalny bo mimo wszystko była ograniczona widoczność. Później spacer po Krynicy i do domu :)



Wczoraj chcąc wygonić z siebie lenia udałam się na Miejską Górę (716m) w Limanowej. Uparłam się, że wyjadę tam bez pchania i jakoś się udało. Później pojechałam na szczyt Łysej Góry (781m)  żeby zobaczyć jakie są warunki narciarskie. Niestety to co zastałam nie napawało optymizmem. Śniegu coraz mniej. Oby to się zmieniło w najbliższym czasie :). Po śniegowym zjeździe wpakowałam się w drogę gdzie jest wieczne błoto. Nie obyło się bez myjni :D. Jeszcze by się przydał profesjonalny serwis...co Ty na to M.? :D :)


Trasa na Miejską Górę przez Drogę Krzyżową.


Na szczycie Miejskiej Góry.


Widoki :)
Aż żal patrzyć :(


Czyżby uroki jazdy? :D
Pozdrawiam Kamila :)

8 komentarzy:

  1. Zdziwiony jestem, że w ogóle jest gdziekolwiek śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mnie Twoje zdjęcia zasmucają, bo zastanawiam się mocno nad wykupieniem dzieciakom ferii w Białym Dunajcu, no ale co jeżeli warunki się nie poprawią? ech, gdzie te mroźne polskie zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj coś sypnęło śniegiem więc jest nadzieja, że się poprawi :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy wpis. Strasznie się zajarałam na jakiś wyjazd bo dawno nie jeździłam na nartach a bardzo to lubię. Czas korzystać puki sezon i mam trochę urlopu :P Musieliśmy sobie teraz z mężem trochę sprzętu wymienić na nartywarszawa.pl bo nie zrobiliśmy tego dwa lata temu kiedy ostatni raz byliśmy na stoku. Do wymiany były szczególnie wiązania które miałam całkowicie rozwalone. Bardzo dziękuję za wpis i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz :) Oj trzeba korzystać z sezonu tylko mogłoby coś sypnąć śniegiem :p Bo póki co to deszcz... Zaraz zabieram się za nowy wpis poświęcony nartom tak więc zapraszam do śledzenia bloga :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. 52 year old Account Coordinator Giles Breeze, hailing from Rimouski enjoys watching movies like Funny Bones and Tai chi. Took a trip to Yin Xu and drives a De Dion, Bouton et Trépardoux Dos-à-Dos Steam Runabout "La Marquise". zobacz teraz

    OdpowiedzUsuń