sobota, 23 sierpnia 2014

Puchar Smoka - Skołyszyn :) - Zawody MTB

Nadrabiania wpisów ciąg dalszy. Pobyt w jaskiniach totalnie wybił mnie z rytmu i straciłam jakiekolwiek poczucie czasu. W sobotę 9 sierpnia razem z Bratem i R. pojechaliśmy do Skołyszyna na 3 edycję Pucharu Smoka MTB.  (MTB bym tego nie nazwała, ale czy to nie brzmi dumniej? :D) Po raz pierwszy mieliśmy okazję wystartować w strojach klubowych TC ORZEŁ RABKA ZDRÓJ, do którego od niedawna należymy. Ze względu na sporą odległość trzeba było wstać przed godziną 7. O dziwo nie było z tym problemów. Świadomość, że się będzie robić to co się kocha dodaje skrzydeł :). Spakowani wyruszamy z Limanowej. Na miejscu odbieramy nasze numery startowe i jedziemy zobaczyć jak wygląda trasa. Województwo podkarpackie - gór nie ma się co spodziewać. :D Trasa płaska - typowa do szybkiej jazdy. Liczy ponad 3 km. Mój start miał być o godzinie o 11:15 więc wcześniej sobie jeździłam tu i tam właściwie bez celu. Aż nagle słyszę przez mikrofon "Pani w niebieskiej koszulce..." mówię do R. czy słyszał. Pierwsza moja myśl to pewnie mi się oberwie, że siedzę w pociągu w mini wesołym miasteczku :p. Start ze względu na małą ilość zawodników był przyśpieszony. I tak prosto z pociągu przesiadłam się na rower. Pomimo, że nie wiele osób startowało to i tak włączał się tryb rywalizacji. Moje pierwsze miejsce pozostawię bez komentarza :D.

Żeby wystartować w zawodach musiałam sobie trochę przełożyć zmiany w pracy. Zastrzeżenie od Pana B. było jedno: "Ma być pierwsze miejsce bo jak nie to ostatni raz się zamieniam!" Ufff udało się :D

P.S. Właśnie przed chwilą weszłam na stronę Pucharu Smoka i dowiaduje się, że ostatnia edycja ze względów finansowych zostaje odwołana ;(. W klasyfikacji generalnej wśród kobiet zdobyłam pierwsze miejsce :)
Rozgrzewka :)

Start najmłodszych :)
Jedziemy :D
Przed startem.
I jazda :D
Jeszcze jedno okrążenie :)
Z Bratem :)
Chciałam zrobić gwiazdę, ale coś nie wyszło :P

:)

Dekoracja zawodników :)

:):):)
Pakujemy rowery i do domu :)
Pozdrawiam Kamila :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo niewiele jest tak pięknych kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo niewiele jest pięknych kobiet, takich zdolnych i pełnych poczucia humoru :) chociaż rywalizacja była słaba według Ciebie i tak gratuluje Ci zajęcia 1 miejsca,
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Wam bardzo za miłe słowa :)
    Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamila, super się tam bawisz na rowerku widzę, i jeszcze fajniejsze zabawne fotki wrzucasz z tych tras, rajdów i przejażdżek, to mi się podoba! tak trzymaj! ;) Jarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że na rowerku bawię się świetnie :) Teraz zawody jedne za drugimi. Pozdrawiam :)

      Usuń