niedziela, 16 marca 2014

Rowerowy Rożnów :)

Niedziela 09.03.2014r. spędzona na rowerkach. Moi znajomi mieli objechać Jezioro Czorsztyńskie i wyjechali wczesnym rankiem, a ja z racji, że jeszcze byłam w pracy musiałam wymyślić coś innego. Hmm skoro Oni to objadę to ja z E. zrobię pętlę dookoła Jeziora Rożnowskiego. Zanim jednak odespałam to już była 13:00 - czasu trochę mało. Drogą asfaltową dotarliśmy do Rożnowa do miejsca gdzie znajduję się renesansowa fortyfikacja obronna z XVI wieku. ( Krótka historia: http://pl.wikipedia.org/wiki/Beluard). Po dotarciu na miejsce odpoczynek...jak zobaczyliśmy, która godzina to oczywiste stało się, że plan objechania dookoła Jeziora musi poczekać na jakiś dłuższy dzień. W drodze powrotnej ostatnie 20 km myślałam, że padnę na trasie ze zmęczenia. Kątem oka spoglądałam na strome zbocza lasu i zastanawiałam się co ja robię na tym asfalcie :D. Całość trasy  z Limanowej do Rożnowa i z powrotem liczyła70 km. :) 


Zjazd z głównej drogi na spokojniejszą trasę.

:)
Echooo :D



"Biały rower nocą mi się śni..." :) https://www.youtube.com/watch?v=N1fCdIfb60c
Na murku :)
:)
Krótki tunel...
...I wyjście :)



Pozdrawiam Kamila :)

1 komentarz:

  1. 53 year-old Human Resources Assistant IV Winonah Nevin, hailing from Fort Saskatchewan enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Soapmaking. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a De Dion, Bouton et Trépardoux Dos-à-Dos Steam Runabout "La Marquise". strona

    OdpowiedzUsuń