wtorek, 23 lutego 2016

"Kamila i jej rower" bierze udział w konkursie Blog Roku 2015 :)


Blog „Kamila i jej rower” bierze udział w konkursie "Gala Twórców 2015- Blog Roku 2015, Video Roku 2015"  w kategorii „Pasje i twórczość” organizowanym przez Onet.pl




Opisać blog w 200 znakach to prawdziwe wyzwanie, ale się postaram ;)

Blog powstał z miłości do dwóch kółek. Rowerowe wycieczki, relacje z zawodów MTB. Jednak to nie koniec! Podziemny świat jaskiń? Maraton na 100 km? To nie wszystko! Więcej znajdziecie na moim blogu”

Nazywam się Kamila Pałka. Mieszkam w Limanowej. Blog powstał w maju 2013r. Niesamowitą satysfakcję daje świadomość, że to co robię ma sens i inspiruje ludzi do działania.

Co tutaj znajdziecie? 

Rower towarzyszył mi od zawsze. Z czasem jednak przerodziło się to w coś więcej. Zaczęłam startować w zawodach MTB niejednokrotnie stając na podium z najlepszymi zawodniczkami. Uwielbiam wyprawy na dwóch kółkach w nieznane tereny. Zauważyłam taką zależność, że im cięższa trasa to większa satysfakcja. Jednak rower to nie wszystko. Jazda na skiturach w terenie pochłonęła mnie bez końca- polecam. Bieganie? Nie mówię nie! Zwłaszcza kiedy jest to bieg organizowany przez KS Limanowa Forrest, do którego należę. Jak "spacer" to tylko Ekstremalny Maraton Pieszy Kierat na 100 km. Na blogu znajdziecie także relację z mojego kursu taternictwa jaskiniowego, który obecnie ukończyłam. Cóż kobieta zmienną jest :)

Od 23.02 do 01.03.2016 do godziny 12:00 będzie trwać nominowanie blogów (głosowanie SMS).  Będzie mi miło jeżeli oddacie ten głos na „Kamila i jej rower”

Chcesz zagłosować?

Wyślij SMS o treści B11613 na numer 7124 

Głosując na mnie pomagasz również Fundacji Dziecięca Fantazja.

Z każdej kategorii 10 blogów z największą liczbą głosów przejdzie do kolejnego etapu gdzie będą oceniane przez Kapitułę Konkursu. W tamtym roku zabrakło kilka miejsc - mam nadzieje, że w tym roku z Waszą pomocą się uda. 

Dziękuje z góry za wszystkie udostępnienia wpisu i oddane głosy. Każdy głos jest dla mnie bardzo ważny więc jeżeli to czytasz sięgnij po telefon i zagłosuj :)
 
Pozdrawiam
Kamila Pałka

6 komentarzy:

  1. Głos oddany..☺

    OdpowiedzUsuń
  2. sama też biorę udział (w innej kategorii) więc wiem, jak to żebranie o głosy jest smutne. Głosuję i trzymaj się ciepło (u mnie śnieg właśnie pada)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowe, szczere akcje są zawsze mile widziane.

    OdpowiedzUsuń