czwartek, 3 marca 2016

Podziękowanie za głosy w konkursie Blog Roku 2015 ;)

Przez ostatnie kilka dni żyłam konkursem "Gala Twórców- Blog Roku 2015".
Teraz wracam do rzeczywistości :)

Mój blog "Kamila i jej rower" w kategorii "pasje i twórczość" zajął 15 miejsce na 319 zgłoszeń. Dzięki Wam udało się zebrać 270 głosów - najważniejsze w tym wszystkim jest to, że wysyłając SMS pomogliśmy Dzieciakom z Fundacji Dziecięca Fantazja ;) Do ostatniego momentu nie wiadomo ile głosów ma dany blog. Do finałowej dziesiątki brakło niestety 53 głosów. Mam nadzieję, że w przyszłym roku się uda ;) 

Mimo to myślę, że tytuł Spamera Tygodnia należy mi się bez dwóch zdań :D Dziękuje również wszystkim, którzy rozpowszechniali informację o konkursie, a także za wszystkie słowa wsparcia - to naprawdę dużo dla mnie znaczy.

Gratulacje dla Blogerów, którzy przeszli do III etapu i będą teraz oceniani przez Kapitułę Konkursu. Nie ukrywam, że lektura niektórych blogów pochłonęła mnie bez końca :)



Pozdrawiam
Spamerka Kamila :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz