piątek, 25 października 2013

"Nie poganiaj mnie bo tracę oddech..."

...nie poganiaj mnie, bo gubię rytm, nie poganiaj bo brak mi tchu". Ostatnie dwa tygodnie były bardzo zwariowane. W poniedziałek z samego rana pojechałam do Krakowa na najważniejszy egzamin jaki chyba do tej pory miałam. Po trzech latach w końcu obrona pracy licencjackiej. Pomimo wielu przejść z tym związanych nie mam pojęcia kiedy to zleciało...pamiętam pierwsze zajęcia, a tu już po wszystkim. Po wyjściu z sali i pozytywnym zdaniu myślałam, że poczuję jakaś wielką ulgę, a tu nic. Chyba to dalej do mnie nie dociera, a zresztą byłam bardziej przejęta sobotnimi zawodami Limanowa Forrest.

Miałam wrażenie, że będę mieć więcej czasu, a gdzie tam...cudem udało mi się znaleźć chwilę żeby coś napisać. W pewien dzień po pracy stwierdziłam, że idę się zapytać o roczną szkołę w mojej okolicy. Jak wyszłam z domu to już tam zostałam. Zaopatrzyłam się w zeszyt i długopis i na zajęcia. Dzisiaj miałam kolejne, a jutro praktyczne. Nie mogę się doczekać. Cieszę się bo poznam nowych ludzi i zawsze to jakaś "atrakcja" :).

Nic jeszcze nie napisałam o rowerze. Otóż ostatnio jeździłam  na moim Krossie. Pomarańczowy kolor idealnie wpasował się w jesienną aurę. Trochę się obawiałam, że nie będę potrafiła już na nim jeździć. Pod górę super, ale w dół już się tak nie czułam pewnie jak na 4ever Zetta :). Na szczęście moja Kruszynka ( tak ma właśnie na imię) powróciła do żywych. M. znalazł nowy hak, E. zrobił profesjonalny serwis :). Dziękuje Panowie. Bez Was to bym zginęła :). Następnego dnia szybka wycieczka na Paproć, ale już się tak ciemno robiło, że jazda przez las nie wchodziła w grę. Dobrze, że po ciemku potrafię biegać...nawet teraz bym pobiegała, ale pewnych obowiązków nie da się przeskoczyć. Może jutro jak odeśpię to wszystko. 



Obroniłam się :)
Marzyłam o tym kiedy będę mogła sobie zrobić zdjęcie z pracą licencjacką :)
Pomarańczowy kamuflaż :D
:)
Widoki w drodze na Paproć.
"Lecz dziś mnie nie poganiaj,
     Bo świat jest cały w brązach..."
Moja Kruszynka <3
 Pozdrawiam Kamila :)

p.s. 
http://www.youtube.com/watch?v=cWhWAYkJQ8E

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz