wtorek, 29 października 2013

MTB o lekkim zabarwieniu siniaków - Mogielica

Dzisiaj korzystając z tego, że jesienna pogoda dopisuje razem z Edkiem wybrałam się na Mogielicę :). Rozespana po pracy, spakowałam wszystko co potrzebne i jazda na Przełęcz Rydza Śmigłego. Po zdjęciu rowerów z bagażnika i złapaniu sygnału z satelity jedziemy. Jest już coś około 14:30 więc trzeba się streszczać ponieważ dzień jest coraz krótszy. Droga na szczyt Mogielicy nie wydaje mi się już taka straszna jak kiedyś - mniej więcej wiedziałam kiedy jest jaki podjazd więc można było rozłożyć siły. Po drodze spotykamy kilku turystów. Jednak wszędzie z każdej strony cisza i spokój :). Na górze szybki łyk wody, kask na głowę i w dół. O zjazdach E. tyle już słyszałam legend od innych znajomych, że nie wiedziałam co mnie czeka. Pierwszy odcinek strasznie kamienisty, później trawy, następnie sporo liści, a gdzieniegdzie błotko :D. Czego chcieć więcej :). Oczywiście pod liśćmi, których nikt nie zgrabił (żart) czaił się na mnie jakiś kamień. Spadłam z roweru i trochę się potłukłam, leżąc na ziemi czekałam kilka sekund aż rower się do mnie doturla, złapałam go wprost w ramiona....i jazda dalej :). Jechaliśmy w kierunku polany Cyrla - jest to druga co do wielkości polana na Mogielicy, która znajduje się na północno-zachodnim grzbiecie góry. Kątem oka widziałam, że widoki są tam piękne, ale niestety nie było czasu na podziwianie. Jadąc różnymi skrótami momentami nie wiedziałam czy tak przebiega trasa, czy po prostu E. szuka jakiegoś miejsca, żeby skoczyć na rowerze. Wyjeżdżamy koło szkoły w miejscowości Chyszówki i za niecałe 2 km docieramy do przełęczy Rydza Śmigłego. Ja podziwiam swoje siniaki, a E. pakuje rowery i ma wyrzuty z tego powodu :D. Mi tam się podobało więc LUZIK :) Dziękuje :)





Jak się później okaże jazda pod górę to nic w porównaniu ze zjazdem :)






Czyżby nowa wieża widokowa? :P


Hop :)
Kruszynka i Wiewióreczka :D

Polana Cyrla.
Dokładny przebieg trasy. Dystans 11 km, czas ok 2godzin.

Link do trasy 29.10.2013 http://www.endomondo.com/workouts/263601975/10580457

Pozdrawiam Kamila :)

1 komentarz: