sobota, 28 września 2013

Spytkowice - Puchar Szlaku Solnego

Ten wpis powinien był się pojawić tutaj już dawno temu, ale jakoś tak to odkładałam, że będzie  teraz. Lepiej późno niż wcale :)

Zdjęcia z 9 czerwca z drugiej edycji Pucharu Szlaku Solnego, która miała miejsce w Spytkowicach. Niesamowity upał i ciężka trasa po wyciągu narciarskim - to wszystko razem wzięte dało mi niezły wycisk. Kiedy już myślałam, że zaraz będzie zjazd to pojawiała się niespodzianka i  był kolejny podjazd :D. Zajęłam wtedy 5 miejsce :). Później był szybki powrót do domu, przepakowanie się  i jazda na najwspanialsze wakacje :).
 
Start :)

No to hop :D
Wyciąg narciarski.


Z Bratem, który też startował w zawodach :)

Ja chce taki rowerek !!! :)

Dyplomik :)


Pozdrawiam Kamila :)

1 komentarz:

  1. zazdroszczę Ci że możesz sobie tak jeździć rowerem po górkach, pozdro od mieszczucha z nizin :P

    OdpowiedzUsuń