piątek, 27 września 2013

Burza mózgów ...

Ostatni tydzień był tak zakręcony, że o rowerze i o bieganiu mogłam sobie tylko pomarzyć.

Przez trzy dni intensywna praca ze słownikiem synonimów i burza mózgów...oby tym razem było już w porządku :) Dziękuje J., R., K., N., K. za pomoc :) Nie wiem co bym bez Was zrobiła :)

Dzisiaj udało mi się w końcu pobiegać - skromne 5 km na początek :) Przeziębienie minęło i od jutra choćby nie wiem co się działo to będzie jazda na rowerze i bieganie. Taki paradoks, że im więcej mam zajęć tym potrafię sobie lepiej zorganizować czas.

Aaa i jeszcze jakie zaskoczenie!!! Jakiś czas temu wysłałam swoje zdjęcie z rowerem na konkurs organizowany przez firmę GIANT "MISS&MR Rowerowego Świata" i są już wyniki. Miss co prawda nie zostałam, ale z ponad 900 nadesłanych zgłoszeń i 300, które znalazły się w finale zajęłam 6 miejsce. <tutaj szok, niedowierzanie i uśmiech na twarzy>. W nagrodę otrzymam roczną prenumeratę magazynu Bikeboard. Będzie idealna lektura na jesienne i zimowe wieczory :).

Zdjęcie konkursowe :)



 Pozdrawiam Kamila :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz