czwartek, 19 maja 2016

1111 km dla Stasia :)

Pamiętacie swój najdłuższy dystans pokonany na rowerze? :)

Mój Kolega Bartek - tata Stasia, o którym kiedyś pisałam na blogu w sobotę wyrusza w trasę.
Do pokonania ma 1111 km! Co? Jak i gdzie? Czytajcie dalej :)

W swoim jak i imieniu Bartka mam do Was ogromną prośbę :)
Wyprawa będzie trwała kilka dni. Start 21.05.2016 z Limanowej przez Nowy Sącz, Kraków, Tychy, Częstochowę i Namysłów do Karpacza. Powrót przez Opole, Tychy, Kraków, Nowy Sącz do Limanowej.

Jeżeli ktoś z Was mógłby zaoferować nocleg lub wskazać najlepszą trasę do piszcie śmiało :)

Możecie również dołączyć do rywalizacji na Endomondo i zbierać km dla Stasia :)



"Witajcie

        Mam na imię Bartek. Jestem tatą tego urwisa, którego część z Was zdążyła już poznać. Staś ma poważne problemy ortopedyczne, które powstały w wyniku powikłań SEPSY noworodkowej.
        Jazda na rowerze to moje wielkie hobby, a Stasiu jest moim największym i najbardziej oddanym kibicem. Przez 5lat zdążyłem sie już napatrzeć jak ten mały/wielki człowiek walczy z trudnościami dnia codziennego. Stąd mój pomysł przejechania dla Niego dystansu, do którego jak do tej pory nawet sie nie zbliżyłem. Wyprawa "1111 km dla Stasia" odbędzie się w dniach od 21.05 do 27.05.2016r. Jej celem zebranie części pieniędzy z brakującej kwoty. Zmierzenie się z własnymi słabościami i narastającym z dnia na dzień zmęczeniem na tak długim dystansie jest dla mnie niewiadomą. Każda nawet największa mója wyprawa kończyła się w tym samym dniu, ale dla Stasia dam radę. Aby to wszystko miało sens potrzebny jest sponsor, który wspomoże moją wyprawę, a co za tym idzie jego leczenie. Liczę na hojnych biznesmanów chcących przy okazji pomocy zareklamować swoją firmę. Z równie wielką radością i uśmiechem na twarzy obserwuję każdą najmniejszą złotówkę wpłaconą na tą skarbonkę od osób indywidualnych.

Cały czas będę rejestrował przebyte kilometry przy pomocy aplikacji ENDOMONDO. Będzie można śledzić moje postępy online na stronie.
Podaję link do Rywalizacji utworzonej w tym celu.
https://www.endomondo.com/challenges/28638677
A także głównej rywalizacji Stasia
https://www.endomondo.com/challenges/28291062
Trasa poglądowa:

http://scr.hu/1g9c/npw3v


Dzień pierwszy:
Ruszam planowo o godzinie 6 z domu a 20min później oficjany start z Rynku limanowskiego, z którego kieruję się w stronę Nowego Sącza, dalej ruszę w ul Tarnowską przejadę do Krakowa przez Niepołomice. Kryspinów Oświęcim Tychy 215-220km
Dzień drugi:
Ruszam w kierunku Katowic i Częstochowy(Jasna Góra), Namysłów niedaleko Brzegu również ponad 210km
Dzień trzeci:
Przez Wałbrzych do Karpacza. Około 175km
Dzień czwarty:
Rozpoczynam powrót do domu z noclegiem w Opolu 194km
Dzień piąty:
Przez Gliwice, Tychy do Alwerni 190km
Dzień szósty:
Powrót do domu przez Kraków Nowy Sącz z finałem w Limanowej.
(Dojazd do samego domu tylko w przypadku pomyłki w przeliczeniach i braku wystarczającej ilości kilometrów.
Trzymajcie kciuki za brak kontuzji, oraz uszkodzeń sprzętu =) !!!

        Nie chcę Was poraz kolejny zarzucać morzem informacji. Pozwólcie że wkleję adresy dla tych, którzy jeszcze nie poznali "Naszego Smerfa".
https://www.facebook.com/stasiusulkowski/
oraz na bloga z zawsze aktualnymi informacjami
http://stasiusulkowski.blogspot.com/




Strona na fb Stasia: https://www.facebook.com/stasiusulkowski/?fref=ts

Staś :)


Więcej informacji o całej akcji na stronie
https://www.siepomaga.pl/r/1111kmdlastasia


Trzymamy kciuki! :)

P.S.
Jeśli możecie udostępnijcie tą wiadomość dalej :)
Obiecałam Bartkowi, że dowie się o tym cała Polska :D

2 komentarze: