sobota, 30 stycznia 2016

Kto zostanie Człowiekiem Roku Ziemi Limanowskiej? I co ja tutaj robię? ;)

Nie sądziłam, że coś mnie tak zaskoczy... ;)

Wczoraj wychodząc z pracy dzwoni do mnie telefon i co słyszę
 "Kamila co Ty robisz w gazecie?"

Co? W jakiej gazecie? O niczym nie mam pojęcia. Myślę sobie, że to może jakiś żart :D Dla pewności idę do kiosku żeby kupić jeden z ostatnich egzemplarzy.

O co chodzi? Otóż Gazeta Krakowska organizuje plebiscyt "Człowiek Roku 2015". O głosy Czytelników powalczy dziesięć osób, wśród których są ludzie z pasją, lokalni działacze oraz Ci pomagający najbardziej potrzebującym.

W artykule można zobaczyć wszystkich kandydatów z powiatu limanowskiego, którzy dostali się do drugiego etapu. Szczerze powiedziawszy to nawet nie mam pojęcia kiedy był pierwszy etap. Osoba, która jest sprawcą tego zamieszania niech się przyzna :)

Naprawdę jest mi niezmiernie miło :)

Jeżeli macie ochotę oddać na mnie swój głos to możecie to zrobić poprzez 3 sposoby.

- SMS o treści LUDZIELI.9 na numer 72355
- Głosowanie poprzez FB
- Głosowanie tradycyjne

Głosy można oddawać do 15 lutego pod tym linkiem:
http://www.gazetakrakowska.pl/plebiscyt/karta/kamila-palka,32431,1516717,t,id,kid.html


:)

Wszyscy kandydaci :)

Fot. Limanowa Forrest
Pozdrawiam
Kamila :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz