wtorek, 25 czerwca 2013

Od przedszkola do Opola :)

Wieczorem znalazłyśmy się w samym centrum Opola. Nawet nie przypuszczałyśmy, że tyle zwiedzimy w jeden dzień. Zaopatrzyłyśmy się w plan miasta, żeby zlokalizować nasze położenie. Okazało się, że jest nim Plac Wolności. Z racji, że powoli robiło się ciemno trzeba było znaleźć miejsce do rozbicia namiotu, a w centrum miasta jest to bardzo trudne. Chyba po godzinie zadecydowałyśmy, że śpimy niedaleko rzeki na łące. Miejsce trochę nie pewne, ale nie było wyboru. W nocy był straszny deszcz przez co nie mogłam spać i chciałam żeby ta noc się jak najszybciej skończyła. A. w tym czasie smacznie sobie spała :). O 7 pobudka i się zabieramy za zwiedzanie miasta. Pytam dla pewności, w którą stronę na Stare Miasto. Ludzie trochę zdziwieni, że o tej porze i w taką pogodę idziemy.

Udałyśmy się w stronę Amfiteatru gdzie odbywa się Festiwal Opolski. Niestety część dla odwiedzających była jeszcze zamknięta. Później pochodziłyśmy różnymi uliczkami gdzie tylko pojawiło się coś ciekawego. Najbardziej podobała mi się maszyna gdzie można było wybrać utwór i posłuchać muzyki. Ja wybrałam Marka Grechutę jakżeby inaczej :).

Czas wracać do domu. Opuszczamy centrum i udajemy się w kierunku drogi wylotowej na Katowice. Kawałek za Rybnikiem na postoju dostrzegamy rejestracje z naszych rodzinnych stron. Kierowca jedzie w stronę Krakowa...super tyle to już wrócimy busem do Limanowej. Po krótkiej rozmowie lepiej będzie nam wysiąść w Nowym Sączu...a po dłuższej rozmowie to się okazało, że wysiadłyśmy w Limanowej. Dziękujemy :)

Podsumowanie:

Jechałam pierwszy raz stopem na wycieczkę i bardzo mi się spodobało. Trafiłyśmy na super ludzi. Wiadomo z jednymi rozmawiało się lepiej z innymi gorzej...ale wiem jedno. Muszę sobie kupić swój śpiwór i plecak i można ruszać w świat :) Osiołek co Ty na to? :)


Bierzemy się za rozkładanie namiotu...

...idzie nam to zdecydowanie sprawniej niż noc wcześniej.
Koniec imprezy.

Zwiedzanie Opola.

Okolice Amfiteatru.

Karol Musioł - Papa opolskich festiwali.

Miasta partnerskie.

Bazylika katedralna Podwyższenia Krzyża Świętego w Opolu.
Na alei gwiazd.



DJ Asia :)

Jedziemy do domu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz